Amigues

Esta columna tien como oxetivu dar a conocer a xente (cualquier persona o grupu) con que simpatizamos.

Queremos una llista bien llarga equí, y pidímosvos alimentala y completar.

De mano mentamos a Gar GARAIALDE GARATE, la que consideramos la profetisa de la Dómina d'Acuariu y, a Ger GERTZEN, escritor d'aniciu vasco-alemán. El so trabayu inspíranos, inclusive pa crear el nuestru colectivu.

REEVO. REd de Educador@s VOluntari@s. Promotor@s del filme La Educación Prohibida, amás de llevar a cabu otres munches iniciatives. Esperen la to ayuda pa poder sentar les bases de La Nueva Sociedá.

Pese a que, por ahora, nun trabayen más qu'en francés y en Francia, la iniciativa Colibris ye de mentar.

Tamién destacamos al so promotor ya inspirador Pierre RABHI, que ta faciendo un importante llabor.

El Arca, ye la rede de comunidaes que creó Shantidas o Lanza Del Vasto y que se foi estendiendo dende Francia hasta'l so fallecimientu. N'España llegó a haber hasta trés comunidaes, magar agora nun queda más qu'un grupo de amig@s de la misma. Los últimos años la so espansión hai llindáu enforma, pero sigue siendo una bona referencia de cara a la construcción de la Nueva Dómina.

Hai otru filme que nos gustó. Pero antes de sofitalo han de correxir lo que pidímoslos: un insultu a los 19 millones de exterminados en México (el 95% de la población) pol terrorismu español del sXVI.

Interesante

Equí darémosvos a conocer cualquier iniciativa que tenga que ver cola nuestra filosofía.

Tu Puedes proponer cualquier eventu o iniciativa que comparta los nuestros valores. Analizarémoslo y, si coincidimos, reflexarémoslo equí.

De mano mentaremos el llibru GAR, La Profetisa De La Era De Acuario de Ger GERTZEN. Siguiendo l'enllace podrás lleer el primer capítulu d'esi llibru y, tirando del filo, faete col restu.

Compartimos plenamente la so visión y valores, pos, en realidá, esi llibru y autor inspirar y fechu nacer como colectivo.

La Educación Prohibida ye otra de los nuestros encamientos. Pese a ser un filme realizáu en castellán (sobre todo na so variante arxentina) hai cantidá d'opciones en subtítulos pa poder conocer la so bona nueva: ¡Precisamos otres víes d'educación y son posibles!

TERA. Magar nun ye más qu'un proyectu entá, precisamos munchos como ésti pa crear un Mundu Nuevu.

Le Message. Hai muncha xente que considera que nun vivimos nuna democracia sinón nuna Oligarquía Plutocrática. Y coincidimos con esa opinión. Nos alineamos col so proyectu y consideramos que'l poder hai de tar en manos del Pueblu y non nes manos d'unos políticos adictos al poder, que se nos ufierten cada tanto preseleccionar polos grandes poderosos del dineru, que ye que decide, no fondero.

La Vraie Démocratie. Similar a l'anterior propuesta y amestáu a ella.

Constructores De La Nueva Dómina

El Mundu, la nuestra civilización especialmente, ta nuna crisis fondu. L'actual sistema depredador, consumista, capitalista ta en víes de terminar col Planeta. Siquier si l@s Amig@s del Planeta nun detenemos y sustituímos antes esi sistema.

Pero esa sustitución nun deberá ser mero cosmética, nun hai de ser la mero sustitución de quien tán al poder, sinón qu'hai de seer crear un sistema dafechu diferente: hemos de reemplazar por completu los valores que nos trayer hasta esti puntu.

Esi sistema qu'hemos de crear (y queremos crear) hai de basar nestos valores:

- Llibertá. Naide hai d'apoderar a naide, toles persones hemos de tener el derechu a faer de la nuestra vida lo que queramos, hemos de poder faer les opciones que queramos nos tema que nos conciernen. ¡Non a les imposiciones!

- Igualdá. Toles persones somos distintes, y hémoslo de ser. Pero hemos de tener los mesmos derechos: non a la Monarquía, non a la oligarquía, non a l'aristocracia, non al abusu del poder, non al imperialismo, non al enchufismo, non al machismo, non al sexismo, non a la homofobia, non a cualquier discriminación!

- Fraternidad: Tolos seres vivos compartimos aniciu, depués somos parientes. Ye más, en realidá compartimos una solu alma, qu'aparenta tar estremada n'almes individuales (como l'agua del océanu puede apaecer en forma de gotes). Antes o dempués enfrentarémonos a tol mal que xeneremos a los nuestros prójimos, pos xunir a les sos almes ye'l nuestru destín inevitable. Así que, actuar con respetu y unidá para colos otros seres vivos ye actuar con respetu y unidá pa consigo mism@. Ye'l nuestru deber.

- Solidaridá. El Mundu quedar pequeñu pa competir y engarranos. Hemos de comenzar per cubrir les necesidaes básiques de cada persona (fame, sei, techu, trabayu, salú física y mental...), depués trabayemos por ameyorar la vida de toles persones, construyendo conjuntamente, non contra les otres persones, una al lado de la otra, naide enriba de naide. El Sistema actual basar nel individualismo, l'aislamientu y el egoísmo, hai qu'acabar con estos valores pa poder construir un sistema meyor.

- Non-Violencia. Ta xuníu a tou lo anterior, ye la base y la consecuencia de todo ello. Hemos d'evitar faer usu de la violencia cola escusa d'iguar los conflictos, y xenerar otres madre pa solucionar los problema realmente y dende el raigañu.

- Respetu. Para con nosotr@s mism@s, para coles demás persones, para col restu de seres, para col Mediu Ambiente. El respetu basar na comprensión y la aceptación de los procesos de cada cual. Hai de ser, naturalmente, mutuu. nun acetar les imposiciones ye, tamién, la base del respetu.

- Amor a la vida. La nuestra única posesión real y única ayalga ye la vida. Una vez perdida la nuestra vida, el restu conviértese en nada. Cada ser vivu tien el so llugar, la so función na Rede Vital que nos entiende. Claru que tenemos el derechu de defendenos de y neutralizar los ataques de quien que pueden estropiar. Pero la nuestra postura básica hai de ser el respetu a la vida.

- Sobriedá. Vistu que son l'avaricia y la sede de poder les qu'anicien la mayor parte de los conflictos, hai qu'arrenunciar a ést@s, primero qu'acaben con nosotr@s. Precisamos d'un fuerte movimientu de xente qu'acete conformase con cubrir les sos necesidaes mínimes y reales, xente xunío, que se llante énte'l sistema y los valores que lleven El nuestru Únicu Llar al desastre Planetario.

- Simplicidad. Hemos de facilitar, faer posible y afalar vivir de la forma más simple posible, valiéndonos de la tecnoloxía más simple posible. Y hemos d'aprender a ser felices nesa simplicidad, na sobriedá. Como puntu de partida hemos d'impulsar la producción de los mesmos alimentos, pos l'alimentación más ecolóxico ye la que cada cual produz de manera ecolóxico. Amás, asina evitamos la miseria y la emigración forzada en busca de cómo sobrevivir.

- Salú. La Vida ye'l nuestru valor principal. Pero ésta hai de ser tamién digno. Ensin salú la vida nun ye placentera, a veces ni siquiera aportar digno. Así que la conocencia del nuestru cuerpu, del so fisiología y los sos procesos ye bien importante pa favorecelos y poder caltenese en salú. Dende va tiempu'l sistema médico y, especialmente, la industria farmacéutica han construído un monopolio sobro nuestra salú, implusándonos a consumir pa mercar nuestra salú. El procuru del cuerpu ye un arte, y hemos de ser artesanos de nuestra mesma salú. ¡Autoxestión de la salú!

- Razón. El ser humanu tien capacidaes común a otros animales (en mayor o menor midida), tien intuición, tien tamién instintu, y tien capacidá de razonar. Creemos qu'actuar de forma racional ye la vía propia del ser humanu, amás de ser la so capacidá distintivo y diferenciadora. A veces el razonamientu ye demasiado lentu (cuando damos cuenta de que tenemos la mano nel fueu, por casu) y hemos d'actuar por instintu (sacando lo antes posible esa mano del fueu). N'ocasiones la razón non nos clariar lo suficiente el camín y hemos d'echar mano de la intuición. Otres vegaes los (re)sentimientos confundir. Por ello hemos d'atopar ya impulsar maneres de permediar, harmonizar razón, emociones, intuición...

- Allegría. Nel nuestru Primer Mundu perdimos l'allegría. Casi toles persones que cruciamos na cai lleven cara series o, inclusive, esmolecíes. Los países que presenten más altes tases de suicidiu son los ricos. Y son les persones rices/riques les que presenten más altes tases de consumu de ansiolíticos. Sicasí, na mayor parte de los países del tercer mundu, el so habitantes viven cola risada na cara. Hemos de recuperar eso: hemos de (re)aprender a vivir felices y allegres onde vivamos y con lo que tengamos. Y si construír un Mundu Alternativu y Xusto non nos fai felices, si les persones que tamos nesi esfuerciu nun sentimos y tresmitimos felicidá, nun tamos nel buen camín.

- Eliminación de fronteres. Nel mundu actual el dineru cunta con cada vez menos fronteres. Y, sicasí, les persones con fronteres cada vez más estrictes. Cada día miles de persones nel Planeta xugen la vida afuxendo de la miseria, de les amenaces, de la violencia. Tenemos que faer sumir eses fronteres asesines, por que toa persona pueda viaxar libremente. Pero, a la vez y más imporante entá, hemos de lluchar por que suman la miseria, les discriminaciones, la intolerancia, violencia y la guerra, por que naide tenga que huír del so país.

- Paz. Hemos d'aprender lo antes posible a vivir en paz con nosotr@s mism@s. Acetar nuestra mesma hestoria y realidá, afayar los nuestros conflictos personales, acetalos y trabayar por superar los. Hemos d'acetar y ponenos en paz con lo que somos y lo que tenemos. El nuestru sistema actual hai (mal)criáu na avaricia y el deséu de poder: si nun tenemos determinado poder o tales posesiones nun somos felices. Y cuando les tenemos tampoco. Otru enemigu de la paz ye la competición. Hemos d'abandonar esi paradigma en pos de la Collaboración. La mentira ye otru factor de violencia y cualquier otra imposición (o intentu de) tamién lo ye.

- Ecologismo. La Tierra ye l'únicu llugar onde sepamos puede dar la vida (siquier la basar na química del carbonu y la oxidación del mesmu pente medies de oxíxenu). (Siquier por el momento) nun tenemos otra Casa. Amás, como la Vida evolucionó equí durante cinco mil millones d'años, ésti ye'l llugar más afechu pa la nuestra vida, pos los seres vivos fuimos creaos evolucionando na mesma. Así que respetar a tolos seres vivos y los sos procesos ye fundamental. Hai munchos exemplos de cómo los seres humanos perxudicamos a los seres vivos y a'l mediu ambiente. Así que yá ye hora d'aprender y de comenzar a vivir na Tierra con Respetu. nun hai otra vía.

- Democracia. Pero auténtica democracia. Los asuntos de cada grupu determinado han de solucionar de forma democrático. Si puede por consenso. Pero hai de ser auténtica democracia, onde toles persones decidamos, y non un oligarquía plutocrática como na actualidá, que se despintar tres políticos-marioneta de los sos interés, como pasa nesta falsa democracia tan xeneralizada nel primer mundu. Y naide hai de ser obligái a formar parte d'un grupu cualquiera, si nun quier.

- Sociabilidad. Esti ingediente ye necesariu por que cualquier sociedá seya posible, ye como l'aceite que engrasa un motor por que los sos fricciones internes non lo gripen, estropien. Faigamos que la nuestra sociedá fáigala imprescindible, impulsar la bondá nes persones dende la edá más curtia. Si valoramos y fomentamos lo bonu que puede dar cada persona, tendremos eso, si valoramos el dineru, lo que fomentamos son les persones que son capaz de amasarlo, seya con escrúpulos o ensin ellos. Y eso ye lo que pasa na actualidá, que xeneramos sistemes nos que lo importante ye atropar dineru, non bondá o bones relaciones.

Más

Nes próximes páxines vamos ampliar tou esto y afondar nello. Claru que, pa ello, esperamos y deseyamos la to ayuda. Escríbemos a la dirección "nomed'estisitiuarrobanomed'estisitiu.eu" pa faer la to aportación. Sida que nun lo escribamos claramente, pero queremos evitar mensaxes non deseyaos. Y si quiesnos ayudar a qu'esta páxina (o cualesquiera de los nuestros escritos) apaeza(n) n'otra llingua añedida o correxir lo yá publicáu, nun tienes más que proponénoslo. La nuestra vocación ye internacional, queremos llegar a toles llingües, a tolos países, a tol Mundu, a tol Universu. ¡La Revolución Acuariana precisa La Unidá de toes, de toos, de todo, del Tou!

paracaidismo en el País Vasco Euskadi Gipuzkoa Bizkaia Araba Bilbao Donostia Gasteiz Baiona

WWW.AQUARIANS.EU